15 Mart 2018 Perşembe

HAKKIMDA

DİCLE İNANÇ💝💝💝

Adım Dicle 19 yaşındayım Vanlıyım Erzincan ünüversitesınde sosyal bilgiler öğretmenliği okuyorum,ünüversiteyı 2.ci yılımda kazandım bu sene tekrar sınava girecem ikinci ünüversite okumak için.Takım  olarak cimbomluyum galatasayarı çok seviyorum en sevdiği renk bordo en sevdiğim sanatçiı Ahmet Kaya,En sevdiğim hayvan Güvercin,Yazar olarak Ahmet Arif,Oğuz Atay ve Namık Kemali çok seviyorum.Hayattan Beklentılerım var elbette bunların başında Atanmak geliyo kendi ayaklarımın üstünde durmak için atanmam şart dilerimki hepimiz atanırız ve hayatta istediğimiz yerlere geliriz.Başta Bilgisayar dersınden hiç hoşlanmıyodum ama zamanla bilgisayarı öğrendikçe sevmeye başladım ve kendimi gerçekleştırmeye çalişiyom.
.❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KAPAK

BLOGER'IMA HOŞGELDİNİZ HAZILAYAN:  DİCLE İNANÇ 💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛