30 Mart 2018 Cuma

BLOGGER HAKKINDA BİLGİ


BLOGGERİMİN TANITIMI

Hazırlamiş olduğum bu blogerda Microsoft word, powerpoint, ve exceli  tanıttım sizlere blogerimı bu üç konu başlığı altında topladım ve hazırladım.Bu üç konu başlığının anlatıp resimler ve videolarla da daha ilgı çakecı hale gelmesınısağladım ve bunlarla blogerıma dahada anlaşilır hale gelmesini sağladım


MİCROSOFTWORD:

Öncelikle sizlere wordu tanıttım görseller ve videolarla destekledim.Wordun kuruluşundan, sekmelerınden ve amacındada bahsettım.


EXCEL:

Sizlere excelın tarıhınden, kullanımında ve tablolardan bahsettim ve bunu görsel ve videolarla destekledim.


POWERPOİNT:

Sizlere powerpoint nasıl kullanacağimizi ve nasıl işimize yarıcağinı anlatıp görsellerle destekledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KAPAK

BLOGER'IMA HOŞGELDİNİZ HAZILAYAN:  DİCLE İNANÇ 💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛